Wesołych Świąt 2022 - Fiat 125p

 



W 2019 roku w okresie przedświątecznym gdy w sieci pojawiały się pierwsze reklamy świąteczne wpadłem na pomysł stworzenia własnej kartki/zdjęcia świątecznego. Oczywiście musiało zawierać motyw motoryzacyjny i tu na ratunek przyszedł znajomy z fiatem. 
Efekty tamtej sesji można zobaczyć na tej stronie. W 2020 miałem przerwa i w 2021 powróciłem do działania ale z Ładą. W te święta ponownie wykorzystałem fiata ale żeby nie było tak łatwo, postawiliśmy go w małym garażu. Taka moja mała tradycja. A w trakcie pisania tego postu wpadłem na pomysł zdjęcia na kolejny rok. 

Wesołych Świąt.




In 2019, in the pre-Christmas period, when the first Christmas ads appeared online, I came up with the idea of creating my own Christmas card/photo. Of course, it had to contain an automotive theme and here a friend with a Fiat came to the rescue.
The effects of that session can be seen on this page. In 2020 I had a break and in 2021 I returned to action but with a Lada. This Christmas I used the Fiat again, but to make it harder, we put it in a small garage. This is my little tradition. And while writing this post, I came up with an idea for a photo for the next year.

Merry Christmas.