Monika


 Światło to narzędzie o największej mocy twórczej. Sposób w jaki go użyjemy zadecyduje o finalnym zdjęciu. To przy jego użyciu pokazujemy co jest dla nas ważne w kadrze, na co chcemy zwrócić uwagę odbiorcy. Możemy oświetlić wszystko światłem o podobnym natężeniu tworząc zdjęcia z estetyką zdjęcia do dowodu. Jeśli jednak świadomie wybierzemy co oświetlić, a co pozostawimy w mroku typowy kadr może nabrać nowego wymiaru.

To zdjęcie chodziło mi po głowie już od dłuższego czasu jednak zawsze coś w sprawiało że musiałem odłożyć je na później. Sposób oświetlenia, kadr, modelka. Wszystko rozpisane i przygotowane pozostało tylko znaleźć chwile i zabrać się do pracy. Na rozgrzewkę kilka kadrów oświetlonych jak do dowodu aby poznać lepiej rysy modelki i dopasować oświetlenie. Kiedy już wiedziałem jak mają stać lampy mogłem zabrać się za wersję twórczą. Chwilowo tylko jedno zdjęcie ale będzie więcej, muszę zmodyfikować trochę sprzęt oświetleniowy adekwatnie do pomysłów.



Inne sesje zdjęciowe z modelkami w zakładce "Zdjęcia portretowe i inne"