Polska - Wschodnia Małopolska


To już mój drugi wyjazd na Małopolskę nastawiony na zwiedzanie i fotografowanie architektury.
Pomimo szybkiego tempa zwiedzania starałem się znaleźć swój własny punkt widzenia.

Pokazać dobrze znane miejsca i zabytki w inny sposób. Najlepszym przykładem niech będzie zdjęcie zamku w Kielcach. W zeszłym roku fotografowałem go wieczorem po uruchomieniu oświetlenia na tle wieczornego błękitu nieba. Tym razem będąc na miejsce u środku dnia w pochmurny dzień powtarzanie takiego samego kadru nie dało by tak dobrych efektów. Chodziłem i szukałem innego punktu widzenia. Jak już coś znalazłem stawiałem statyw i spokojnie czekałem aż wszyscy wyjdą mi z kadru. Mógłbym zrobić to samo zdjęcie trzymając aparat w rękach, jednak jeśli sytuacja na to pozwala staram się zarejestrować zdjęcie najlepszej możliwej jakości co wymaga użycia statywu.