Forza Italia 2018


Za górami za lasami, gdzieś w odległej krainie gdzie w rzekach ambrozja płynie ...
Chwila, chwila to nie ta bajka. Ale miejsce równie urokliwe. Mowa tu o terenach otaczających Hotel Alexandrium gdzie odbył się zlot miłośników włoskiej motoryzacji.
Na imprezie organizowanej przez warszawski klub Forza Italia  byłem pierwszy raz. Jeśli wszystkie zloty są w tak pięknych okolicznościach przyrody to mogą mnie zapisać na kolejne edycje. Przedstawienie aut na tle parku i pięknej architektury to moje ulubione połączenie.
Niby kolejny zlot ale jakoś inaczej, inny klimat. Rozstawienie aut po całym terenie sprzyjało spacerowaniu wśród zieleni i włoskiej motoryzacji. Na trawniku przed głównym obiektem stały największe rodzynki wybrane ze wszystkich zebranych tego dnia na imprezie. Od Fiata 2300 przez Lancie Deltę, Lancię Kappę Coupe, Maserati Ghibli, Fiat 500 i wiele wiele innych.
Teren zlotu przeszedłem wielokrotnie w wielu kierunkach i za każdym razem zauważałem coś innego. Szkoda tylko że pogoda straszyła opadami deszczu bo pewnie pojawiło by się więcej aut.
Mimo wszystko ilość zgromadzonych aut była naprawę imponująca. Popularne modele jak np: Alfa 156 można było spotkać w wielu wersjach.
Pozostaje tylko czekać do przyszłego roku na kolejną edycję i równie piękne zestawienie aut z otoczeniem.