Fotografia motoryzacyjna - Ferrari F12 Berlinetta

Białe Ferrari F12 Berlinetta
   

Kilka lat temu na targach motoryzacyjnych w Poznaniu udało mi się z fotografować białego Volkswagena Up na tyłach hali. W tym roku przechodząc z jednego budynku do drugiego natrafiłem na Ferrari F12 Berlinetta.

Stało na drodze dojazdowej do jednej z hal, prawie każdy kto przechodził obok robił mu zdjęcia. Widząc jak dobrze światło podkreśla jego linie i jak komponuje się z tłem rozstawiłem statyw i  przygotowałem się do zdjęcia. Oczywiście musiał poczekać aż bedzie pusto w tle żeby uzyskać idealne zdjęcie. Po ok 30 minutach czekania w końcu było pusto, zrobiłem zdjęcie i ruszyłem dalej. Uwielbiam włoskie auta :)

      A few years ago at the motor show in Poznan, I was able to photograph a white Volkswagen Up at the back of the hall. This year, going from one building to another I came across a Ferrari F12 Berlinetta. This happened on the approach to one of the halls, almost everyone who passed took pictures of him. Seeing how well the light emphasizes his lines and how good the background looks I set up the tripod and prepared myself for the picture. Of course, I had to wait until the background was empty in order to get the perfect picture. After about 30 minutes of waiting it was empty, I took a picture and moved on. I love italian cars ;)


Inne sesje zdjęciowe samochodów w zakładce "zdjęcia motoryzacyjne"
Zapraszam również na Facebook'a