Zdjęcia krajobrazowe - Karkonosze

    Karkonosze - szlak na Słonecznik


       Mieszkając prawie całe życie nad morzem moje serce jednak należy do gór. Mógłbym chodzić tam godzinami bez celu, tylko dla samej przyjemności obcowania z przyroda.
Od najmłodszych lat spędzałem wakacje na południu Polski wędrując po szlakach. Tym razem miałem przyjemność uczestniczyć w plenerze fotograficznym w Karkonoszach. Dzięki temu mogę wam przedstawić moje pierwsze zdjęcia z gór, bo pomimo tego ze często je odwiedzałem to zazwyczaj bez aparatu.

      Having lived almost all my life by the sea but my heart belongs to the mountains. I could walk there for hours without a destination, only for the pleasure of communing with nature. From my early age I spent my vacation in the south of Poland wandering the trails. This time I had the pleasure of participating in an photo event in Karkonosze. So I can present to you my first photos from the mountains, because  despite I often visited them it usually was without a camera.


Karkonosze - Śnieżka we mgle
Karkonosze - Śnieżka
Karkonosze - szlak na Słonecznik
Karkonosze - Adršpach skalne miasteczko
Karkonosze - Adršpach skalne miasteczko
Karkonosze



Inne zdjęcia architektury i krajobrazowe w zakładce "Zdjecia krajobrazowe i arch"