Słupsk - budynek starostwa


Poza zdjęciami samochodów lubię też fotografować architekturę i krajobraz.


Jako że duże obszary ciężko samodzielnie oświetlić liczą się warunki pogodowe oraz pora dnia w jakiej wykonujemy zdjęcie. Pierwsze podejście miało miejsce w piątek 2 godziny po zachodzie słońca.
Ustawiłem statyw i wykonałem kilka zdjęć. Jednak efekt końcowy mnie nie zadowalał. Po powrocie do domu sprawdziłem pogodę na kilka kolejnych dni. Okazało się że szykuje się bezchmurny wieczór w weekend. Pozostało tylko przygotować sprzęt na kolejne wyjście w plener.
Na miejscu pojawiłem się 30 minut przed zachodem słońca. Dzięki temu miałem czas na wybranie miejsca gdzie rozstawię statyw. Tak aby w momencie zapalenia się lamp ulicznych mieć wszystko gotowe i pozostało tylko robić zdjęcia.
Na okładce 2 nr 2016 Informatora Słupskiego oraz powyżej można podziwiać efekt końcowy.



Apart from photographs of cars I also like to photograph architecture and landscape.

Large areas are hard to light so the weather conditions and time of day in which we picture really count. The first approach took place on Friday around 2 hours after sunset.
I set up my tripod and I took some pictures. But the end result did not satisfy me. After returning home, I checked the weather for the next few days. It turned out that there will be a cloudless evening in the weekend. I had only to prepare my equipment for the next day in the open air.
On-site I turned up 30 minutes before sunset. Thanks to that, I had the time to choose a place where to palce my tripod. So that at the moment of ignition of the streetlights I had everything ready and I only had to take pictures.
On the cover 2 issue 2016 of Informator Slupski and above you can enjoy the end result.