Zdjęcia architektury - Praga

      

W Pradze już kiedyś byłem jednak wtedy niewiele było czasu na zapoznanie się z tym miastem. Tym razem w czeskiej stolicy spędziłem około tygodnia.
 Dzięki temu miałem więcej czasu na szukanie i fotografowanie ciekawych miejsc. Siedem dni to dużo ale chetnie bym tam został na dłużej, tyle miejsc jeszcze zostało do odwiedzenia i fotografowania.
Wysokie temperatury i ostre słońce mocno zniechęcały do noszenia aparatu i statywu. Na szczęście w kościołach i muzeach można było chwilę odetchnąć od letniego upału. Poniżej kilka ujęć, mam nadzieję że spodoba wam się moje spojrzenie na Pragę i jej zabytki.

      I was in Prague before been but then I was for a short time and it was hard to get to know the city. This time I spent  in the Czech capital about a week. As a result, I had more time searching and photographing interesting places. Seven days is a lot but I would happily stayed there for a longer time, so many places still left to visit and photograph. 
High temperatures and harsh sun strongly discouraged to carry the camera and tripod. Fortunately, in churches and museums I could hide for a moment from the summer heat. Here are a few shots, I hope you enjoy my view on Prague and its monuments.

Praga gotycka katedra, sklepienia, ostre łuki, zabytki
Most Karola z drugiego brzegu
widok na Hradczany nocą - Praga zabytki
Dancing House by night in Prague
Prague - view from the town hall tower - zabytki
zabytkowe wnętrze



Inne zdjęcia architektury i krajobrazowe w zakładce "Zdjecia krajobrazowe i arch"