Valkyrie Hild


 Sztuka inspirację do działania czerpie z różnych źródeł. Czasami jest to muzyka, filmu, sytuacja życiowa.
 Pomysł na tą sesję istniał w mojej głowie już jakiś czas. Zrodził się w momencie gdy zaatakowano naszych wschodnich sąsiadów. Wielu artystów tworzyło wtedy zdjęcia inspirowane ukraińska kolorystyką. Mnie nie interesowało zestawienie ciuchów w żółci i błękicie. Ja chciałem żółtym blaskiem na tle błękitu pokazać coś więcej. Od razu pomyślałem o znajomej malarce z Ukrainy. Wiedziałem czego potrzebuję, jakie ma być światło, co w kadrze. Problem leżał tylko w braku odpowiedniej sukienki. Pierwotnie miała być żółta, a takiego koloru modelka niestety nie posiadała. Więc pomysł zniknął na jakiś czas w czeluściach szuflady. Dopiero niedawno postanowiłem go zrealizować wykorzystując to co jest dostępne i zmienić kolor sukienki w obróbce. Jednak gdy zobaczyłem obraz malarki i wianek który zrobiła dla niej jej mama zostałem przy czerwieni. Obraz, który widzicie na sztaludze to "Don't fuck with Ukraine" gdzie widzimy młodą kobietę w kamizelce wojskowej. Kobieta walcząca.


Art draws inspiration for action from various sources. Sometimes it's music, a movie, a life situation.
 
The idea for this session has been in my head for some time. It was born when our eastern neighbors were attacked. Many artists then created pictures inspired by Ukrainian colors. I wasn't interested in the combination of yellow and blue clothes. I wanted to show something more with a yellow glow against the blue background. I immediately thought of a painter I knew from Ukraine. I knew what I needed, what the light was supposed to be, what was in the frame. The only problem was the lack of a suitable dress. Originally it was supposed to be yellow, and unfortunately the model did not have this color. So the idea disappeared for a while in the depths of a drawer. Only recently I decided to implement it using what is available and change the color of the dress in processing. However, when I saw her painting and the wreath her mother made, I stayed with red. The painting you see on the easel is "Don't fuck with Ukraine" where we see a young woman wearing a military vest. A Fighting woman.




Inne sesje zdjęciowe z modelkami w zakładce "Zdjęcia portretowe i inne"