BMW ART CARS 2021

BMW ART CARS details



 Wspaniale jest oglądać obrazy w prawdziwym życiu, można zobaczyć wszystkie pociągnięcia pędzla, faktury nałożonej farby i znaleźć wyjątkowe detale. Jednego dnia oglądałem samochody bez zapoznawania się z autorem czy historią malowania. Kolejnego dnia przychodziłem już po przeczytaniu i obejrzeniu wszystkiego co tylko możliwe o tych modelach. Polecam każdemu zapoznać się z ich wyjątkową historią, zyskujemy wtedy dodatkowa płaszczyznę odbioru całego dzieła. Ciekawsza staje się również interakcja z przechodniami. Tymi którzy trafili tam przypadkiem i tymi którzy przyszli specjalnie. Tworzą niepowtarzalną atmosferę do rozmów ludzi z różnych światów.
BMW ART CARS znamy ze zdjęć całych samochodów, ja postanowiłem utrwalić je na detalach. Spędzając sporo czasu przy każdym aucie. Szukałem elementu charakterystycznego dla danego modelu i dla danego malowania. Zgranie tych dwóch było prawdziwym wyzwaniem.

Mam nadzieję, że zobaczymy ich więcej w przyszłości. Na zdjęciach: BMW 3 (e21), M1 (e26), M3 GTR (e36) i Z1 (e30)


BMW ART CARS in Poland in Warsaw

I jeszcze jedno zdjęcie pokazujące gdzie te samochody stały.