Fotografia motoryzacyjna - Drift Open Koszalin 2014

      bmw e30 i e36 coupe Biej tire smoke

W poprzednich latach na zawodach Driftingowych w Koszalinie byłem dość często. Jednak nigdy w trakcie zawodów Drift Open.
Tym razem moja obecność tam była zupełnie przypadkowa dlatego nastawiłem się bardziej na ogladanie niż fotografowanie. Miałem akurat ze sobą aparat z obiektywem szeroko kątnym to wykonałem kilka zdjęć. Poprostu nie mogłem sobie odpuścić uwiecznienia kilku przejazdów zawodników z Drift Open.

      In previous years, I quite often visited Koszalin for some drift events. This time my presence there was accidental so I was watching more than shooting. I had just a camera with the lens wide lens but I made a few photos. I just could not shoot some action from Drift Open.


Lamówki czarna Toyota supra 700 koni mechanicznych
door to door bmw e30 and nissan 200sx
kuba jakubowski saikod drift team w bmw e30 m3
Adam Zalewski Rubik eibach bmw e30 drift
drift dziewczyna hulajnoga z silnikiem
bmw e36 dtm wide body




Chętnych na zdjęcia zapraszam do kontaktu i do like'owania na Facebooku
Inne sesje zdjęciowe samochodów w zakładce "zdjęcia motoryzacyjne"