Fotografia motoryzacyjna - Bmw 3 E46 Coupe

Czarne bmw e46 coupe w dymie
      Tym razem tylko jedno zdjęcie BMW E46 Coupe, a nie pełna sesja zdjęciowa jak zazwyczaj.
Ale sam efekt końcowy miał być inny niż zawsze. Zazwyczaj wykorzystuje światło porannego słońca ale lubie też eksperymentować przekraczając granice. Do wykonania takiego zdjęcia natchneło mnie ujęcie camaro w tegorocznym kalendarzu z gazety Top Gear. Doszedłem do wniosku że dam rade zrobić lepsze chociaz nie wiedziałem jeszcze jak. Dodatkowo zainspirowała mnie grafika komputerowa przedstawiająca auto na tle białych smug, spodobało mi się takie przedstawienie czarnego auta i postanowiłem trochę zmodyfikować pomysł do stworzenia tej fotografii. Na wykonanie tego zdjęcia poświęciliśmy ze znajomymi kilka godzin na dopracowanie szczegółów tak żeby później jak najmniej czasu spędzić przy obróbce i uzyskać wyjątkowy obraz. Efekt końcowy nie miał być w 100% naturalny, a raczej efektowny nawiązujący trochę do grafiki i filmów.

      This time only one photo of BMW E46 Coupe, not a full photo session as usual.
But the end result should be different than ever. Usually uses morning sun light but I like to experiment and cross borders. To create this picture inspired me this year's shot of a camaro in a calendar from the newspaper Top Gear. I decided that I will manage to do better even though I did not know how. In addition I was inspired by a computer graphic of a car on a background of white streaks, I liked how this show a black car and decided to slightly modify the idea to create this photograph. To create this picture I spent a few hours with my friends to fine-tune it so I will need as little time as posible on editing and get a unique picture. The end result didn't have to be 100% natural, rather showy little referring to graphics and movies.




Inne sesje zdjęciowe samochodów w zakładce "zdjęcia motoryzacyjne"