Fotografia motoryzacyjna - Volkswagen UP!

Fotografia motoryzacyjna - Volkswagen UP! w hali Międzynarodowych Targów Poznańskich

      W ostatni piątek podczas targów motoryzacyjnych w Poznaniu chodząc po kolejnych halach znalazłem na tyłach tego Volkswagena, odrazu wiedziałem że będzie super wyglądać w takim otoczeniu.


A że oprócz mnie prawie nikt tam nie zaglądał to spokojnie mogłem wybrać kadr który będzie do niego pasował. Dzieki takim warunkom mogłem stworzyć zdjęcie, które równie dobrze mogło by być reklama tego samochodu gdyż nawiązuje do prostoty i czystości linii Volkswagena.
Za jakiś czas wrzucę pozostałe zdjęcia z targów, poprostu ta sceneria zasłużyła na osobny post bo w żaden sposób nie przypomina targowych zdjęć jakich każdy się spodziewa.

      Last Friday on the Motor Show in Poznan walking the halls I found at the rear this Volkswagen, I knew immediately that it will look great in this environmentAnd the fact that almost no one besides me was there I could in peace could get the best angle that will fit himWith such conditions I could create an image that could just as well to be advertising this car as it refers to the simplicity and clean lines of the Volkswagen.
In some time I will upload the remaining photos from the fair, this scene just deserved a separate post because it in no way resembles photos from exhibition which everyone is expecting.




Inne sesje zdjęciowe samochodów w zakładce "zdjęcia motoryzacyjne"